20 maja 2017

POGODA

Popatrz w niebo. Nie za chwilę, popatrz w nie TERAZ. Może zobaczysz kilka chmur, a może cudowny błękit. A może wcale nie zobaczysz nieba, bo przysłonią je obłoki. Jednak jutro wszystko się zmieni. W jednym miejscu zaświeci słońce, w innym - będzie padał deszcz. Tak jak w życiu, jednego dnia jesteśmy wysoko po to, aby kolejnego dnia upaść. Nie ominie to nikogo. Porażki i zwycięstwa definiują walkę, którą musi stoczyć każdy z nas. Nie na wszystko mamy wpływ, ale zamiast płakać - znajdź w sobie bezchmurne niebo. Pozbądź się burzy w swoim sercu. Ucisz pioruny, przez które nie możesz usłyszeć swojego wnętrza. Zatrzymaj wiatr, który rozwiewa Twoje marzenia. Pamiętaj, że nie masz wpływu na pogodę - ale masz wpływ na to, jaka ona jest w Tobie.

SPÓDNICZKA - KLIK     KOLCZYKI - KLIK     LENONKI - KLIK     ZERÓWKI - KLIK
Przy okazji, zachęcam Was do skorzystania z kuponu rabatowego na cały asortyment Zaful - EchoM01
Podczas składania zamownia wystarczy tylko wkleić kod. Przy zakupie za $30 zniżka wynosi $3, a $50 - $5 i tak dalej...
KLIK 1     KLIK 2     KLIK 3     KLIK 4     KLIK 5     KLIK 6 

13 komentarzy:

  1. Jak zawsze cudowny wpis, a zdjęcia są po prostu fantastyczne! Pozdrawiam :)
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mądre słowa! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że ten tekst ma takie dobre porównania :)
    Świetnie wykonane zdjęcia!


    Pozdrawiam cieplutko!
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tekst i ciekawa stylizacja. Podoba mi się ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisane. Może nie mamy wpływu na to, co dzieje się na zewnątrz, ale tak na prawdę liczy się tylko to, jak radzimy sobie z tym, co dzieje się wewnątrz nas. Bardzo podoba mi się porównanie do pogody. Wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie stylizacja dość ponura przez tę wszechobecną czerń. Ale kolczyki masz niesamowite. Pewnie bym się na takie nie odważyła, co jednak nie zmienia faktu, że bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż ostatnio przerzuciłam się na cieplejsze odcienie, czarny jednak nigdy nie zniknie z mojej garderoby. Świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia świetne. Stylizacja mi się podoba :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) Super wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja! Obserwuję. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22 maja, 2017

    zakochałam się w Twojej stylizacji, masz niesamowite wyczucie stylu. Bardzo mądre słowa. W pełni utożsamiam się z ostatnim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz super styl i świetne zdjecia!
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

• Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. •
• Zostawcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę. •
• Nie toleruję spamu i obraźliwych komentarzy. •