31 marca 2017

NOWY POCZĄTEK

Jak dawno mnie tu nie było...
Ciekawe, czy ktokolwiek jeszcze o mnie pamięta, ciekawe, czy ktoś zatęsknił...?
Tyle nowych pytań rodzi się w mojej głowie.
Minęło kilka dobrych miesięcy, odkąd zaglądałam tutaj po raz ostatni. Tyle się zmieniło. A mój blog przez cały ten czas świecił pustkami. W końcu postanowiłam go zawiesić. Zrozumiałam, że ciągnięcie czegoś dodatkowego, na co sama się zdecydowałam, z czystego przymusu nie ma najmniejszego sensu. I wtedy, wystukując w laptopie "Queen Of Moon", pojawiała się pusta strona z napisem "blog nie istnieje". Dobrowolnie się na to zdecydowałam. Bardziej szczegółowo - moje lenistwo zawiniło. Tworzenie postów bez tekstu, lub co gorsza z beznadziejnym, stawało się dla mnie męczące. W końcu uzmysłowiłam sobie, że robię to wszystko na siłę i na próżno prowadzę tego bloga. Dlatego zrobiłam, co zrobiłam. Smutne było porzucać miliony straconych godzin przeznaczonych na dopieszczanie mojego internetowego azylu, czy ogromu pracy, jaki starałam się włożyć w każdy post. Myślałam nad tym bardzo długo. Cichy głos w mojej głowie zadał mi pytanie: dlaczego to zrobiłaś? Z jakiego powodu porzuciłaś coś, co wychodziło ci tak dobrze? 
W końcu wybudziłam się z transu i zdałam sobie sprawę, że była to moja najgorsza decyzja w życiu, Po tej długiej przerwie, zdecydowałam się wrócić do swojej pasji i kontynuować to, co niegdyś sprawiało mi tyle satysfakcji.
Z nową nazwą, wyglądem, z głową pełną świeżych pomysłów, z wielką chęcią i zapałem do pracy.
Wracam. Jestem. Przerywam milczenie. 
Jestem Zuzia, witaj w moim świecie.


KOSZULKA - KLIK
KLIK 1          KLIK 2          KLIK 3
KLIK 4          KLIK 5          KLIK 6

42 komentarze:

  1. Bardzo dobrze cię pamiętam a nowa nazwa nie robi mi wielkiej róznicy.Wazne ze jestes!Bede zagladala tutaj chyba codziennie:)
    Kochana śliczne zdjęcia,bardzo mi sie podobają okulary!
    A bluza jest taka hmm..pasująca do bylej nazwy!
    Pozdrawiam Darriska

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy ponownie :) Śliczne zdjęcia , takie tajemnicze i urocze :*
    Pozdrawiam
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ponownie :) życie Ci ogromnej wytrwałości, i głowy pełnej pomysłów :) i oby Ci już taka głupota porzucienia bloga, do głowy nie przyszła !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja wiem czy pisanie na siłę jest takie złe? No może to zależy od przypadku, ale na amatorskie blogi zazwyczaj są tworzone od zera i powstają po to by twórca mógł się uczyć na błędach. Przynajmniej ja tak to widzę. Sztuką jest napisać dobry tekst nie mając do niego ani chęci ani weny. To jest coś do czego bloger moim zdaniem powinien dążyć, bo czasami brak weny i lenistwo to najgorsi wrogowie, którzy mogą chodzić za tobą nawet parę ładnych lat. Jeśli blogowanie jest tym co lubisz robić to tylko praktyką można tych wrogów pokonać. Taka jest moja opinia.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że każdy czasami ma złe chwile, gdy nie chce się mu pisać, nie ma weny. Ja piszę blogi od dawna, ale dopiero przy tym nauczyłam się nie poddawać. Czasami u mnie posty pojawiają się rzadziej, ale nie chcę nawalać, pisząc byle co. Pilnuj się i następnym razem nie popełniaj tego samego błędu. Życzę wytrwałości i powodzenia ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma czasem złe chwile, ale cieszę się, że wróciłaś! Świetna bluza i ciekawe zdjęcia, takie mroczne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. także czasami miewam podobne myśli, jednakże nie potrafiłabym na dłuższą metę zrezygnować z prowadzenia bloga ;) to jednak jest już jakaś cząstka mnie, bez której nie umiałabym żyć

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/ co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tutaj chyba pierwszy raz i pierwsze wrażenie na prawde super ;) Szablon masz rewlacyjny, wszystko ślicznie i spójnie wygląda ;) trzymam za Ciebie kciuki ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj serdecznie, po powrocie hehe. Ważne że znalazłaś sens blogowania i może też czytaj co cie interesuje zatraci się w swoich zainteresowaniach a na pewno przyjdzie ci pomysł na bloga. Trzymam kciuki za blogowanie i powodzenia.

    Zapraszam do siebie: http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/03/1-dzien-z-zycia-kini-oraz-jarka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że już z nami zostaniesz :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że wróciłaś :D
    Trzymam kciuki :D Wytrwałości w prowadzeniu bloga:D
    Śliczne zdjęcia:D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że ponownie powracasz do blogowania. Ja też wiele razy zastanawiałem się nad jego zawieszeniem, ale nie wytrzymałem długo bez niego.

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super że wracasz! Powodzenia!

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  15. Post genialny super przygotowany okulary stos ciesze się ze wracasz i życzę Ci powodzenia ;) oczywiście poklikane☺☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba każdy bloger ma w swojej karierze chwile zwątpienia. Doskonale Cię rozumiem, bo sama miliony razy zmieniałam, poprawiałam i kombinowałam. Mam nadzieję, że teraz będzie już u Ciebie tylko i wyłącznie lepiej. Życzę Ci z całęgo serduszka, żeby takich zwątpień i przerw było jak najmniej. Powodzenia kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę świetny wygląd bloga <3 Życzę jak najwiecej nowych pomysłów i pomyślności w nowej odsłonię bloga :)) Sama zaczynałam od początku kilka razy i dopiero teraz mam jakiś bardziej określony plan i go realizuje. To jest Twoje miejsce wiec niech będzie jak najbardziej Twoje ! Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Bloguję od niedawna, także raczej nie miałam możliwości aby trafić na twój blog. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się że wróciłaś :) Bardzo ładne zdjęcia ! Życzę ci powodzenia :*
    Pozdrawiam!
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby zapał został z Tobą na długo :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w ponownym prowadzeniu bloga, bo na pewno się przyda. Zaobserwowałam i czekam na więcej, zapowiada się świetnie :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważam że każdy kto pisze bloga ma takie chwile gdy che wszystko rzucić. Sama tak miałam, jednak zawsze wracałam i pisałam dalej.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiedziałam, że wócisz <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że wróciłaś, fajne okulary.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację - pisanie postów na siłę, nie ma sensu!
    Ale czasami taka przerwa jest potrzebna, żeby ruszyć z nowymi pomysłami i czystym umysłem :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Warto zrobić sobie przerwę. Świetnie, że wróciłaś!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pamiętam ciebie jeszcze jak ja miałam starego bloga. Miałam ciebie w polecanych. Trzymam kciuki za twój powrót <3
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzymam kciuki za owocny powrót :) Będę tutaj częstym bywalcem , pozdrawiam:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama po sobie wiem, że powroty są ciężkie, ale czasem warto odpocząć i zacząć jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku pamiętam, że bardzo lubiłam czytać twoje bloga! Tak bardzo się cieszę, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj znów! Piękne zdjęcia! Zostawiam obserwacje!

    www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa stylizacja choć nie w moim stylu,fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, że wróciłaś. Nie znałam twojego bloga wcześniej, ale już z tego posta widać, że umiesz pisać i będę mieć co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie, że masz nowy pomysł na bloga :) Trzymam kciuki, żeby pisało Ci się go lepiej niż poprzednio. Ciekawe zdjęcia takie jak te na pewno pomogą, będę często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe okulary, świetnie pasują Ci do kształtu twarzy. Dobrze, że wróciłaś na wiosnę, wtedy jest największa motywacja, a w naszej głowie roi się od pomysłów. Cieszę się, że wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajna styliacja i propozyje ubran, te koszulki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pamiętam Ciebie jeszcze z tamtego bloga - jednak nawet nie zdałam sobie sprawy, kiedy usunęłaś post. Cóż - dobrze, że wróciłaś :) powodzenia w blogowaniu i jak najwięcej pomysłów na post!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że nie poinformowałaś mnie o tej zmianie! Myślałam, że przestałaś już ostatecznie blogować i przez przypadek tu trafiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń

• Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. •
• Zostawcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę. •
• Nie toleruję spamu i obraźliwych komentarzy. •