28 marca 2018

MAKEUP BRUSHES & 88 COLORS PALETTE | GAMISS REVIEW

 Zestaw zawiera 10 egzemplarzy pędzli o różnym zastosowaniu - makijaż oczu i nakładania na twarz kosmetyków takich jak podkład, puder czy bronzer. Jestem z nich bardzo zadowolona przede wszystkim dlatego, że są bardzo miękkie i wygodne w użyciu. Wszystkie są wykonane z włosia syntetycznego. Składając zamówienie wyobrażałam sobie jakieś niemiłe i klujące włosie a jest całkowicie odwrotnie. Pędzle są na prawdę przyjemne, bardzo delikatne i precyzyjne dlatego z całego serca mogę je wam polecić. Moje serce skradł również piękny i niecodzienny wygląd pędzli. Metalowe, holograficzne wykończenie w kształcie ogona syrenki przyciąga spojrzenia, fioletowe włosie jest łatwe do umycia, co też cenię na plus.
 Podsumowując jeśli zaczynacie swoją przygodę z makijażem, nie jesteście super zaawansowani i nie potrzebujecie pędzli z najwyższej półki czy też po prostu odpowiada Wam taki przedział cenowy na prawdo warto je kupić. Pędzle tak jak mówiłam są bardzo miłe w dotyku i fajnie się ich używa. Jeśli chodzi o mycie nie ma z nimi jakichkolwiek problemów. Żadne włoski nie wypadają a pędzle zachowują swój kształt.
 Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, nie spodziewałam się tak dobrej jakości cieni w tej cenie. Wybaczam jej słabe opakowanie, bo cienie w tej palecie mi to wynagradzają. Jest to paleta, która nie każdemu będzie pasować, ze względu na większość ciepłych odcieni, ale są także dostępne inne kolory, także myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Można ją stosować na co dzień, jak i na większe wyjścia, gdzie możemy zaszaleć z makijażem. Jest średnio napigmetowana, jednak fajne jest to, że można nabrać więcej produkty i efekt na powiekach będzie naprawdę ładny. Polecam Wam bardzo tą paletę, jeśli nie obawiacie się zamawiać i używać kosmetyków z Chin, ale pamiętajcie o wykonaniu próby uczuleniowej. 
Mam nadzieję, że recenzja będzie dla Was przydatna.
Jestem ciekawa jaka jest Wasza opinia na temat zamawiania kosmetyków z Chin?
Dajcie znać w komentarzach.
 PĘDZLE - GAMISS |CLICK|          PALETKA - GAMISS |CLICK|

6 komentarzy:

  1. Oo Gamiss ma cudne rzeczy na swojej stronie, to prawda :) Pędzelki od nich zawsze są takie mięciutkie, a makijaż z nimi to sama rozkosz! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super paletka *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so inspiring!
    I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzelki są rewelacyjne, szkoda że pigmentacja jest średnia
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę boję się kosmetyków Chińskich, jednak syrenkowe pędzle są cudowne i sama bardzo chętnie bym je kupiła- uwielbiam takie oryginalne i słodkie wzory

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

• Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. •
• Zostawcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę. •
• Nie toleruję spamu i obraźliwych komentarzy. •