1 stycznia 2018

2018 POSITIVE VIBES | NEW YEAR'S INSPIRATIONS

Witam wszystkich ponownie w nowym, 2018 roku!
Taaa, dawno mnie nie było, to prawda... Dużo się zmieniło, ale jedno postanowione - wracam! Na dobry początek luźny post z noworocznymi inspiracjami. 
A co u Was? Jak spędziliście sylwestra? Macie jakieś postanowienia, cele na nowy rok? Moim zdaniem każdy dzień jest dobry na zmianę, a gadka typu "od nowego roku się odchudzam" jest zabawna. Z moich doświadczeń, tego typu cele nie mają sensu na dłuższą metę. Bądźmy szczerzy - po góra dwóch miesiącach nasze wcześniejsze postanowienie idzie w zapomnienie, jeżeli ktoś chce wprowadzić w swoje życie jakieś zmiany, potrzeba determinacji i wytrwałości, a nie nowego roku. Co prawda 2018 może być dla innych motywatorem, szansą na lepsze życie, lecz dla mnie nowy rok jest tylko zwykłą datą w kalendarzu. A co wy sądzicie na ten temat?
Na sam koniec pozostaje mi tylko życzyć Wam wszystkim dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i wszystkiego, co najlepsze.



11 komentarzy:

  1. Bardzo estetycznie dobrane zdjęcia! Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    http://krzykmuzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest dużo nowych postanowień, zazwyczaj realizuję je w połowie, ale zawszę coś. Kto wie może w tym roku postaram się bardziej. Świetne inspiracje! Tobie również życzę Szczęśliwego 2018!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowienia są dobre jeżeli jesteś faktycznie wytrwała w nich , jednak mam takie samo zdanie jak Ty , za 2 miesiące nikt o nich nie będzie pamiętał:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, ja jako takich postanowień na ten rok nie mam. Chce tylko żeby był to dobry rok dla mnie i mojej rodziny. Tobie też życzę dobrego roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację co do tych postanowień noworocznych w stylu "nowy rok, nowa ja...". Najczęściej właśnie jest tak że po tygodniu czy góra po miesiącu większość ludzi po prostu sobie odpuszcza. Oczywiście są tacy którzy cisną dalej ale niestety większość odpuszcza.
    Co do zdjęć do posta to są po prostu cudowne. Na początku myślałam że ściągnęłaś je z internetu ale jeśli są Twoje to moje ukłony w Twoim kierunku i naprawdę szacun!
    Pozdrawiam i życzę aby fotografia wciąż szła Ci tak cudownie!
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie to nie moje zdjęcia, haha. Z tamblera, dlatego takie ładne. :D

      Usuń
  6. Bardzo estetyczny blog.
    Dobrze się go czyta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku , motywacji do blogowania :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

• Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania. •
• Zostawcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę. •
• Nie toleruję spamu i obraźliwych komentarzy. •